d a w n f a n t a s y わたしのいのちのにっき: Mulakan Hari Baru

Mulakan Hari Baru


Assalamualaikum..

Alhamdulillah kini aku masih bernafas lagi di atas muka bumi Allah ini.. Dan aku boleh menghirup udara yang segar lagi di sini, Alhamdulillah.. :)

Hari ni first day start belajar.. Jadual belajar aku boleh dikatakan pack la jugak, tapi hari ni aku ada 3 kelas je.. 1st ! Subjek LAW299.. Ha, nampak tak ? Law tu.. Bukan subjek yang boleh dibuat main-main tau.. Hehe.. First masuk ingatkan just kenal-kenal cam tu je, pasal perkenalan subjek tu.. Rupanya, lecturer ni bagi sedikit tazkirah.. Alhamdulillah, sekurang-kurangnya beliau mengingatkan kami tentang agama..

Then, sambung untuk subjek MGT345... Tapi, hari ni tak dapat jumpe lecturer nya sebab lecturer tak datang.. After 30 minutes, kami semua balik.. Ha, lupe nak bagitau MGT tu management tau.. Tapi, yang ni belajar pasal operations..

Last but not least, subjek BAB151.. Subjek bahasa tau, aku amik bahasa Arab.. Subjek ni ada pilihan between arab and mandarin, then I choose Arab.. :)  Tadi ingatkan lecturer lain yang ajar, rupa-rupanya sama jugak, Ustaz Anuar.. Tak pa la janji belajar kan.. ^_^  Oops! Lupa nak cakap, sebelum ni pun aku memang dah belajar arab tu.. Cuma sekarang lagi upgrade la.. Huh! Risau pulak...

Fuh! Even hari ni tak memerahkan otak dalam kelas tapi tetap terasa penat.. Semoga esok hari aku akan lebih bersemangat untuk menuntut ilmu di bumi Allah ini.. Aminn~ :)






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 bintang kelip-kelip:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen