d a w n f a n t a s y わたしのいのちのにっき: Tips Sebelum Tidur

Tips Sebelum Tidur


Assalamualaikum..

And Hye to my loyal readers! Sorry cause aku tak update untuk beberapa hari ni.. Aku sungguh busy and tak ada idea nak update entry pasal apa.. Hehe.. Nampak sangat aku memang tak ada idea, boleh pulak kata busy.. =D 

Okay fine! Sekarang meh baca entry aku pasal apa k..

Kini aku nak berkongsi sedikit tips.. Sedang aku leka melayari FACEBOOK, aku ternampak post pasal tip sebelum tidur.. Sengaja aku nak kongsikan pengetahuan ni kat korang semua.. Kepada sesiapa yang ingin disayangi, silalah menyayangi orang lain dahulu.. Make it as the first step! Jangan la kita nak tunggu orang buat kat kita, sampai sudah pun tak ada la.. 



BY Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood..

Nak sayang orang bukan hanya sampaikan dengan kata-kata, tapi lakukan la dengan perbuatan.. Kadang-kadang bukan la senang orang nak percaya dengan kata-kata.. Memandangkan sekarang dunia ni memang banyak tipu helahnye (Ops! Maaf ye..) And , bukan hanya pada kawan-kawan je, yang lebih utama ialah IBUBAPA.. Then, sayangi la mereka..

# So, renung-renung kan dan selamat beramal.. 




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 bintang kelip-kelip:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen