d a w n f a n t a s y わたしのいのちのにっき: Be strong Brownie !

Be strong Brownie !


Assalamualaikum..

Hari ni aku nak cerita sikit pasal kucingku, BROWNIE.. Sedap kan nama dia?? Hehe.. Dia kini dah berusia around 4 years.. Aku sendiri tak ingat umur dia.. Ish ish ish~ Brownie seekor kucing betina, dia cantik tau, kalau nak tau, banyak ' pakwe ' dah dia ada.. Memang setiap kali kaki dia jejak tanah diluar rumah, pasti ada kucing jantan ni ikut dia je.. Haha.. Memang tak lepas dari pandangan kucing-kucing lain la.. ^_^

Disebabkan dia banyak ' pakwe ' , dia memang dah banyak lahirkan anak.. Memang tak terkira dah la, tapi tapi tak semua yang hidup.. Banyak yang mati, hilang.. Sadiss tau tak~ Ni salah satunya anak dia yang aku sayang! 

Tadaa~ 


Ni la dia anaknya, namanya AYUMI.. Tapi Ayumi dah hilang, tak tau dia pergi mana.. sob~ sob~ sob~ Okay, balik pada ibunya, sekarang ibunya sedang sarat mengandung ( amboi! sedap betul ayat tu ).. Tunggu masa je tu, nak tidur pun dia tak senang, bergolek-golek dia.. hehe... Pape pun, be strong ye Brownie.. I will always be by your side~ :)

Aku nak tunjukkan sikit gambar-gambar dia, meh layan~ 




Sekian, itu saje kisah mengenai kucing aku..

FOOTNOTE : <3



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 bintang kelip-kelip:

OKje said...

Tu yg tak suka bela kucing.... asyik beranak je...he..he...

Miss Risu said...

hehe.. ni pun dah penat nak layan anak2 dia, penat! :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen