d a w n f a n t a s y わたしのいのちのにっき: Congratulations !

Congratulations !

Assalamualaikum !


Alhamdulillah! Congrates to all my friends, who got the results in success! And tak lupa juga tahniah pada diri aku sendiri yang dapat result in Dean List lagi.. Tak ku sangka result aku kali ni memang memanah jiwa, sebabnya pointer aku naik dengan mendadak.. Alhamdulillah! Bukan lah aku nak membangga diri dengan pointer yang aku dapat tu, tapi aku rasa berbaloi dengan usaha + doa aku.. InsyaAllah, dengan berkatNya aku dapat kejayaan ini bersama dengan kawan-kawan seperjuanganku.. Kami sama-sama naik, masing-masing mendapat DEAN LIST.. 

Aku nak ucapkan terima kasih kepada semua lecturers yang mengajar aku dan rakan-rakanku sehingga berjaya kini.. Dengan pertolongan mereka dan juga usaha mereka untuk memberi kami ilmu yang tak terkira tu, akan kami ingat sampai bila-bila.. Kami sayang pensyarah-pensyarah kami even mereka selalu marah atau sentiasa tegas dengan kami ketika mengajar.. SAYANG kamu <3  Credit to : Ustaz Anuar Sopian, Sir Adi Hakim Talib, Madam Nor Azizah Mohammad Amin, Ustazah Noorfazreen Mohd Aris, Miss Siti Hidayu Hashim, dan Sir Sufian Ab Kadir.. Thanks for your knowledge that giving to us! 

And tak lupa juga tahniah kepada student yang lain! 




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 bintang kelip-kelip:

Anonymous said...

Tahniah! ;D

Miss Risu said...

Thank you! :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen